Рус / Укр
м. Київ, вул. Малоземельна 75Б
м. Бровари, вул. Київська 95, оф 11

Причини відсутності постійної роботи у майстрів-декораторів

Насамперед розглянем ймовірні причини, які можуть призвести до цієї проблеми:

  • Майстер-декоратор відноситься до фрілансерів. Він не прив'язаний до «жорсткого» трудового розпорядку, не є штатним співробітником компанії, тому що працює від об'єкта до об'єкту
  • Як правило, майстер-декоратор володіє максимально впевнено і просуває від 3 до 5 технік нанесення різного декоративного матеріалу і створення ефектів при роботі з замовниками
  • Відсутність у майстра-декоратора навичок хорошого менеджера з продажу
  • Відмова від роботи тут і зараз за більш маленьку оплату та очікування більш вигідної цінової пропозиції
  • Відсутність мотивації вивчати нові ефекти і техніки та розвиватися як професіонал.

Давайте спробуємо разом розглянути ці причини по порядку.

1. Ця причина обумовлена свободою вибору майстром-декоратором свого замовника, свого об'єкта, свого ефекту і свого матеріалу з яким йому максимально комфортно працювати. Це найбільше благо, яке дано майстрам - декораторам – свобода вибору роботи. Тебе ніхто не змушує працювати, тебе не ставлять в жорсткі часові рамки - ти сам визначаєш своє місце роботи, матеріал з яким ти будеш працювати, час, витрачений на цю роботу і гроші, одержані за цю роботу. Ти незалежний від системи. Не багато сучасних людей можуть цим похвалитися. Але за це благо доведеться платити високу ціну, зважаючи на відсутність постійної роботи і постійних замовників і це нормально і справедливо.

2. та 3. Наступні дві причини є об'єктивним наслідком обмеженості наших можливостей. Це теж нормально і правильно. Світ декоративних матеріалів настільки широкий і неосяжний, наскільки нескінченна наша уява. Неможливо бути професіоналом у всьому, потрібно вибирати певні матеріали і ефекти, які виходять, саме, у вас краще, ніж у інших. Тому майстер-декоратор спеціалізується на певних матеріалах і техніках, які дозволяють йому максимально правильно, швидко і дорого виконати декоративний ефект на об'єкті.

Майстер-декоратор, який працює самостійно - це, перш за все ім'я і репутація, яку він повинен створити собі сам. А для цього потрібні навички хорошого менеджера з продажу і маркетолога в одній особі. Погодьтеся, це дуже складно поєднати, тому, де, на якому етапі роботи з клієнтом будуть допускатися помилки і промахи і не всі замовлення вдасться завоювати.

4. Майстер-декоратор – це самий високооплачуваний фахівець на ринку праці, нашої відносно молодої галузі. І це справедливо і правильно, адже його руками створюється кінцевий продукт, який ми продаємо нашу замовнику. Скажімо так, не кожен клієнт може заплатити високу вартість. Тому хороший і платоспроможний замовник не так часто трапляється на шляху майстра-декоратора і це нормальний процес. Але знову ж таки вибір є завжди, наприклад, можна погодитися на зниження ціни за роботу, виходячи з великих обсягів роботи.

5. Ця причина - чиста психологія. Навіщо, щось міняти, якщо і так все йде добре. А міняти потрібно. Наше життя постійно рухається вперед - придумуються нові матеріали, технології і ефекти. Те, що було затребуване ринком вчора сьогодні вже не актуальне. І так буде завжди. Це закон нашого життя. Тому мотивувати себе до постійного зростання професіоналізму майстра-декоратора просто необхідно.

Причина відсутності постійної роботи у майстра-декоратора - це не проблема, а об'єктивний бізнес процес. Будь-яка наша робота повинна оцінюватися тільки її максимальною ефективністю і простий економічною доцільністю. Два найважливіших чинника завжди повинні бути оптимально збалансовані - час, витрачений на роботу і гроші, отримані за неї.

21.05.2020