Рус / Укр
м. Київ, вул. Малоземельна 75Б
м. Бровари, вул. Київська 95, оф 11

Проблеми при прийнятті об'єкта

Одна з проблем в роботах по нашому направленню – замовник відмовляється приймати роботу, об'єкт або проект.

Причин цьому можна налічити багато, але зупинимося на найголовніших. Клієнт відмовляється приймати роботу, тому що сама робота, об'єкт, проект не виправдовує його сподівань. Тут закладені наступні основні причини:
  1. Клієнт не зміг чітко поставити технічне завдання перед початком робіт.
  2. Професіонали, які виконують роботи не виправдали його сподівань - не в строк і неякісно виконана робота.
  3. Клієнт виявився не платоспроможний або ж навмисно не хоче платити ту суму, яка була обумовлена в договорі перед початком робіт. Починає чіплятися по дрібницях, таким чином, збиває первісну ціну на роботу.
  4. Декоративна фарба чи штукатурка, виявилася не така гарна, як її прорекламували клієнту.

Способи вирішення

  1. Правильна візуалізація та об’єктивне, зрозуміле пояснювання результату

    Перед початком робіт важливо правильно, зрозуміло і грамотно описати замовникові кінцевий результат, який він побачить у себе на стіні. Зазвичай замовник бачить тільки красивий, ідеально зроблений в комфортних умовах зразок, виконаний на не великому фрагменті ДВП, МДФ або гіпсокартону. Клієнт повинен спочатку розуміти, що робоча поверхня на об'єкті і зразок – це не одне і теж. Далі необхідно обов'язково робити акцент на тому, що наш остаточний декоративний ефект – це ручна робота, вона унікальна. Це як картина відомого художника – одне полотно – одна картина, і ідеальне копіювання неможливо.

  2. Професіоналізм, не нехтування правил та зобов’язань

    У цьому пункті все дуже просто – якщо ми професіонали, то повинні себе вести, як професіонали. Все робити вчасно і відповідно до технічного завдання або проекту. Бути дисциплінованими, організованими, носити професійну спецодяг, підтримувати порядок і чистоту на об'єкті, виправляти свої помилки та виконувати всі побажання клієнта, які виникають в процесі роботи і не суперечать попереднім домовленостям.

  3. Форс-мажори існують, як і методи роботи з можливо проблемними клієнтами

    Якщо клієнт потрапив у ситуацію, коли він виявився не платоспроможний – це наш ризик, який дуже складно передбачити, ці ризики є в будь-якій роботі чи бізнесі і ставитися до них спокійно. Немає нерозв'язних проблем, є не правильні дії щодо їх вирішення. Як правило, замовника, який не любить платити повністю видно на початковому етапі. Він торгується до останнього за ціну роботи, він встановлює чіткі терміни, хоча об'єкт ще не готовий до обробки, він не приймає колір і взагалі не здатний йти на компроміс і слухати нормальні, об'єктивні докази. Тут у нас вихід один, якщо ми бачимо і відчуваємо, що в майбутньому з цим клієнтом будуть проблеми, хоч маленьку частку сумніву. То вихід тільки один – це 100% передоплата за матеріал і роботу.

  4. Всі декоративні штукатурки і фарби, що представлені на нашому ринку - високої якості і, як правило, добре рекламуються, просуваються професіоналами в сфері продажів. Тому прогнозовано вибір і асортимент дуже широкі. Якщо відкинути найочевидніший фактор при покупці декоративки - ціну, то виникають такі моменти.

    - як комфортно працювати з матеріалом,

    - чи вийде бажаний ефект,

    - чи буде колір чи ефект в наявності в повному обсязі для повного виконання роботи,

    - якщо це новинка або новий ефект - то чи зможемо ми його зробити.

    Відповідь на ці питання тільки одна - потрібно брати матеріал і пробувати з ним працювати, робити зразки, творити нові ефекти, відточувати свою майстерність.

Компанія СПІВЕР - завжди допоможе з вирішенням цих питань фахівцям та замовникам. Звертайтеся.

  • Співер надасть потрібну кількість матеріалів на пробу.
  • Також ми проводимо навчальні індивідуальні майстер-класи в приміщенні нашої Академії Майстрів декораторів.
  • Співробітники Співер готові провести на вашій або на нашій території презентації та семінари за матеріалами.
  • Ми з радістю надамо всі необхідні каталоги і рекламні матеріали для роботи з замовником.

І все це абсолютно безкоштовно. Вам тільки залишається зайти на наш сайт www.spiver.ua, набрати співробітника Співер по телефону або залишити повідомлення. Представники компанії в найближчий час зв'яжуться з вами. Будемо завжди вам раді і чекаємо на звернення!

22.04.2020